Kapitola 2 – Warringerova Akademie

Vydejte se směrem ke dveřím, Perry si automaticky změní identitu na člověka, jménem Laszlo Daikonu. Prohlédněte si plošinu, přivolejte si dopravní prostředek a odjeďte do hlavní místnosti akademie.
Promluvte si s recepční, dostanete 24 hodinovou propustku, se kterou ovšem samozřejmě nesmíte do zabezpečených prostorů. Použijte na recepční tváře Martela a Kari z inventáře – pustí Vás do kanceláře Malcolma Daelliana, kam se přesunete blízkým teleportem.

Kari je nejlepší kamarádka Mondry, takže se s ní dejte do řeči o následujících tématech – Martel, hlava robota a zvláštní artefakt. Upraví vám za to ID kartu.
Ještě seberte zpívající krystal a mouchami ze stolu zabavte kytku, abyste mohli vzít ze země trochu hnojiva. Až budete zpátky v hale, poptejte se recepční na institut robotiky – dozvíte se o dvou zaměstnancích, z nichž jeden by právě mohl být v kantýně. Ještě než se tam vydáte, zjistěte si v jednom z počítačových terminálů informace o hnojivu.

V kantýně si promluvte s mimozemšťanem stojícím u Hubera. Objednejte si u prodavače espresso a nasypte do něj hnojivo. Dejte ho Huberovi a promluvte si s ním o robotí hlavě – zavede vás do robotických laboratoří.
Uvnitř Huberovy laboratoře si nabijte dálkové ovládání přístrojem, který leží na stole vlevo. Seberte i hlasový modulátor. Prozkoumejte zařízení, s kterým si Huber hrál, jedná se o jakýsi scanner.
Vezměte plastovou krabici a položte jí na scanner, na ní pak umístěte neznámý artefakt. Až se všichni seběhnou, opusťte místnost. Vlezte do druhé místnosti a přivlastněte si ID kartu.
Podívejte se na monitor vpravo a získáte seznam robotů, poté ale bude Perry z kanceláře vyhozen.

Znovu se ocitnete ve vstupní hale, takže se teleportem vydejte do Daellianovy kanceláře, snad již bude mít čas. Postupně se ho zeptejte na Mondřin deník, neznámý artefakt a plány Robotické laboratoře – dozvíte se spoustu nových informací. Na odchodu si ještě promluvte se sekretářkou o bezpečtnostních kartách. Nyní musíte modifikovat svojí ID kartu, abyste se mohli nepozorovaně infiltrovat do Robotické laboratoře.

Zajeďte si do kavárny a kupte mimozemskému hackerovi hamburger z červů. Až Vám pomůže, vzhůru do laboratoří. Bohužel, ani s kartou to nebude nic jednoduchého. Ukažte hlídačovi kartu, pustí vás dále.
Jenže pro vstup do laboratoří budete potřebovat i číselný kód, a to bude horší. Vraťte se ke vchodu do lokace, k otevřenému ventilačnímu systému. Seberte ze země datový záznamník a data z něj použijte na plány robotické laboratoře. Překryjí se. Nyní vložte Bullyho model létajícího talíře do šachty. Vaším úkolem je navádět model tak, aby doletěl do místnosti s výbušninami a tam ho na dálku odpálit. Využívejte přitom právě vyrobené mapy. V případě zákysu postupujte takto:
3x dopředu, 1x doprava, 4x dopředu, 1x doleva, 7x dopředu, 1x doprava, 12x dopředu, 1x doleva, 3x dopředu.

Až budete na místě stiskněte tlačítko detonate. Strážný u dveří odeběhne, takže můžete vstoupit do jeho místnosti. Povšimněte si konzole ovládající bezpečtnostní kamery.
Použijte na ní hlasový modulátor a nahrajte tak Martelův hlas. Přes zakódované dveře se dostanete tak, že se na klávesnici podíváte termobrýlemi. Ze zvýrazněných barev již jednoduše přečtete heslo – 06284. V první místnosti vpravo seberte torzo robota a multifrekvenční čip. Doběhněte na konec chodby a u teleportu se dejte doprava. Rozbité dveře zablokujte torzem robota a vstupte do hangáru.
Vypněte projektor a vraťte se zpět.

Teď zkuste vstoupit do teleportu – je hlasově zabezpečený. Použijte na něj hlasový modulátor nahraným hlasem a vstupte dál. Prohledejte Marteho mrtvolu a seberte mu datový krystal.
Ze stolu seberte prázdnou skleničku. Přehrajte si datový krystal na počítači ve stole. Opusťte místnost teleportem a zase se tam hned vraťe, někdo vás však zezadu omráčí…

Ocitnete se ve vězení. Seberte ze stolu plastovou lžičku, šálek vody a tác s jídlem. Vylijte vodu na stěnu vlevo a přečtěte si nápis. Z kanálku u zdi vyprostěte drátek.
Přibližte se k elektronickým dveřím a promluvte si se strážným. Poté šťouchejte drátkem do elektronického pole tak dlouho, dokud se hlídač nenaštve a nepustí Rhodanna ven.
Seberte si věci (vedle nich je malé tlačítko) a utečte dveřmi doprava…